2013年12月24日 星期二

一場虛驚澳洲塵世美之旅 Day 4 (Melbourne, Tasmania)

行程: Launceston => Honey Farm => Trunwunna Wildlife Park => Mole Creek and Glow Worm Cave => Cradle Mountain

禽晚到達Tasmania休息左一晚, 今日正式開始Tasmania行程啦.

今日7:30起身, 梳洗過後, 8:30我地就去B&B既dining room食早餐. 事前係網上做過research, 見到佢地既早餐好精緻好好味, 係好期待呀. 未黎早餐前先黎一杯homemade capuccino, 已經覺得好好飲, 到我既smoke salmon一到, 嘩, 好靚呀. 係好唔捨得食. 最後好唔捨得咁KO左早餐, 一面欣賞Tamar River景色, 好relax. 補充左體力, 我地就開始一日既行程啦.


B&B Common Lounge Area


B&B Dining room個View 都幾靚


好靚既三文魚蛋, 真係唔捨得食


好靚既Eggs Benedit
我地第一站去Honey Farm, 因為由Launceston去Mole Creek途中會經過呢度.大家千期唔好俾個Farm字呃到呀, 佢根本只係一間賣蜜糖既店舖. 裏面有好多唔同款式既蜜糖賣.仲有得試味tim, 不過好多口味都怪怪地, 最後買左rose honey同佢話係best seller既leatherwood honey.

沿途見牛羊馬仲多過見人
好多款式Honey既Honey Farm
下一站去左Trunwunna Wildlife Park, 因為又係幾順路下, 又趕得到係11:00前到達, 參加11:00既tour session.有得抱抱肥大老鼠Wombat, 睇Tasmania Devil Feeding, 有袋鼠睇, 雖然種類唔係好多, 如果想抱抱Wombat同認識Tasmania Devil都可以一睇既. Tour為時差唔多45分鐘. 我地逗留左1小時就離開啦.







已經到左12:00啦, 係時候食lunch啦, 由於附近比較荒蕪, 所以出發前係網頁search下有咩食. 我地選左間幾好食評既Mole Creek Cafe. 因為通常cafe都比fine dining平. 一般AUD 1x 一個簡單午餐.Cafe其實係Mole Creek Guest House裏面, 坐低左發現原來有free wifi !! 正, 即刻問左個password先. 順手order左個紅酒牛肉pie同蘋果汁. 個紅酒牛肉pie都幾好味喎,幾香紅酒味. 唔錯唔錯. 我地坐到13:15就出發去Mole Creek Cave.




 
 
上回講到我地係Mole Creek Cafe食完lunch, 要係2:00前去到Mole Creek Cave參加佢地既Cave and Glow Worm Tour.Mole Creek有兩個cave可以參觀, 包括Marakoopa Cave同Solomons cave. 每個cave要AUD 19.唔同Cave有唔同既tour. 其中我參加既 Marakoopa Cave Tour最主要睇鐘乳石同螢光蟲, tour約長1小時.佢既螢光蟲比Gold Coast時睇既仲多呢.
 
 



(Mole Creek Cave鐘乳石洞)
 參觀Mole Creek Cave過後我地截返Mole Creek既IGA Express買野食, 因為Mole Creek係去Cradle Mountain前唯一可以補給既地方, 之後沿途都係好荒蕪架啦. 其實IGA Express都唔係好大間, 所以都係買d簡單既野食去煮架咋.大家如果唔想煮都可以去附近既Highland Restaurant食dinner. 我地因為唔想餐餐咁豪所以先自己煮.
 
買哂野食我地就要揸個幾小時車去Cradle Mountain. 出發前我個朋友曾經推介過Cradle Chalet Boutique Luxury Lodge.不過一黎佢都要30mins車程先去到Cradle mountain. 二黎格左價之後, 發現另一間Cradle Mountain Highlander Cottage平AUD25, 仲要非常近Cradle Mountain Visitor Centre, 所以決定訂呢間酒店.

經過左一段彎彎曲曲既山路, 我地終於係5:30到達酒店Checkin. 我book既Cottage係一間兩層既木屋. 其中一間房有2張碌架床, 可以住6,7人. 木屋四周都有樹同昆蟲, 我地出入都要一衝即關門. 以免昆蟲飛哂入黎.
(你睇幾多人book, 已經full哂啦, 所以要book就早D好book啦)


(我地間兩層木屋)
 



 
我地休息左一陣開始煮飯仔, 開頭諗住咩野都用焗爐焗, 點知個焗爐完全唔work! 點算呀? 見到爐焗上面有個Grill,於是就試下用烤爐, 我地放左麥樂雞落烤爐, 但又唔知佢幾時熟, 攪到成日要用個電筒照下d雞件幾時熟. 好彩最後都成功整熟佢地. 之後又要烤埋d西蘭花, 煎埋扒, 8:30終於有野食啦. yeah. 一面開住火爐一面食晚餐, 一面飲Tasmanis Milk.一面睇住個好多雪花既電視, 一下子好似回到冇乜娛樂既日子咁. 呵呵. 冇辦法, 因為香港地太方便周圍好多野玩啦.
 
(我地食埋係Mornington Peninsula Chocolate買既Chocolate)

 
(因為Oven壞左, 所以試下用Grill)



(簡簡單單又一餐)

(呢樽奶係肥團友既死敵!!)
入夜過後出面真係好凍, 我地成晚都唔敢出去, 因為出面黑漆漆咩野都睇唔到. 咁都好既, 咩野都冇得玩可以早D休息.不過肥團友唔致上房"目訓", 佢居然怕黑過我, 要我陪佢上層佢先敢上, 仲要開埋房門開哂燈先敢"目訓"!! 好彩我平時幾嘈幾光都好我都可以"目訓"覺啫.

好啦, Good night, 聽日要行山啦.

Honey Farm
http://www.thehoneyfarm.com.au/
一間有好多款式蜜糖賣既店

Trowunna Wildlife Park
http://www.trowunna.com.au/
Tasmania Devil Feeding Tour, 可以抱Wombat等

Mole Creek Cave
http://www.molecreek.info/molecreekcaves.htm
鐘乳石及螢光蟲Tour

Highland Dinner
4038 Cradle Mountain Rd.
Cradle Mountain, TAS, 7306
03 6492 2147
Cradle Mountain餐廳

Cradle Mountain Acommodation:
Cradle Mountain Highlanders Cottages
http://www.cradlehighlander.com.au/
優點:Cradle MountaIn住宿算平.
有得煮食, 好近Cradle Mountain Visitor Centre

缺點: AUD 215價錢貴, 不過Cradle MountaIn住宿比較貴, 呢個算平架啦
屋內佈置普通, 電視好多雪花

Cradle Mountain Lodge
http://www.cradlemountainlodge.com.au/

Cradle Chalet Luxury Boutique Lodge
http://www.cradlechalet.com.au/

Cradle Mountain Wilderness Village
www.cradlevillage.com.au/
 

沒有留言:

張貼留言