2013年12月24日 星期二

一場虛驚澳洲塵世美之旅 Day 8 (Melbourne, Tasmania)

行程: Port Arthur => Meadowbank Estate lunch => Puddleduck Vineyard => Richmond Bridge => Hobart =>
Mt Wellington

由於今日早上既行程係Port Arthur, 所以我地選左一間近Port Arthur既B&B, 呢間B&B好處係有Wifi (不過要企係門口先收到固隻, 好過冇啦), 有kayaks and fishing gear可以用, 有cooked breakfast提供,英式佈局既房間. 價錢AUD 190, 都好抵下.
(B&B座落於海邊)
(B&B客廳)


(坐係度望下海幾好呢)

 
我地由於要配合主人煮早餐, 所以7:30就起身啦, 順便出口屋外花園走走. 望望海景, 都幾寫意架.到左8:00左右Kathy同Tony都從佢地既屋走來我地間屋度預備早餐, 見Kathy係花園摘左棵草用黎炒蛋.佢話係garlic黎, 好特別呢.

(野生菇菇)

(Kathy就係度摘左d草去炒蛋)



(Kathy's dog Ripper)

到左8:30我地番入屋食早餐. Tony已經泡左壺English Tea同果汁俾我地飲. 另外有Kathy自己整既麵包同果醬. 我地第一時間拎黎試下, wow, 好鬆軟好好味喎. homemade果醬都好好食, 肥團友食左5塊麵包呢.


(Homemade jam and bread, 好味)
除左麵包外, 仲有水果, yoghurt, ceareals, 最重要仲有蛋, 煙肉, 腸仔等等. 好好味喎. 我地對呢間B&B都好滿意.因為主人服務好好, 早餐又好味, 附近環境都幾靚. 價錢又幾合理. 真係好想住多幾日啦. 不過我地又要起程去Port Arthur咋.




(和B&B Host合照, nice Hosts)

差唔多10:00我地就要起行去Port Arthur, B&B距離Port Arthur要30分鐘, 我地要係10:30前趕到去參加佢既Tour.

Port Arthur以前係一個監獄. 宜家就成為世界遺產. 要遊覽Port Arthur有3種tour: Gold, Silver, Bronze. Gold就包最多野, Bronze就係最基本既. 我地因為對Port Arthur唔係好大興趣, 都係至在參觀下. 所以就選左Bronze tour, 價錢AUD 30包40分鐘講解及30分鐘遊船河. tour ticket可以係網上book.我地就因為平日去, 諗住唔會好full, 所以就去到Port Arthur Visitor Centre先買票. 10:30就開始Guided Tour, 11:30就開始Harbour Cruise. 今朝天氣好好所以風景都幾好呢. (待續)

(偷畫要坐7年, 好慘)








(30分鐘Cruise)






上回講到我地參加左Port Arthur Bronze tour, 遊完30分鐘船河, 再四周參觀埋監獄其他建築物後, 大約一點我地就離開Port Arthur, 向Richmond進發. 不過未去Richmond前我地去食左lunch先. 係網頁見到Meadowbank Estate酒莊都幾好食評, 所以決定去左Medowbank Estate先再上Richmond.












我地趕得切係3:00前入座. 其實Meadowbank Estate至Richmond附近一帶就係Tasmania另一有名酒莊區Coal Valley. 所以黎酒莊區除左品酒之外, 仲可以一面品嚐美酒佳餚, 一面欣賞酒莊美景. 因為好多酒莊為左配合佢地釀製既美酒, 都會開設餐廳以美食配襯美酒.我地係餐廳order左兔肉同羊肉(因為今日menu冇牛肉). 個兔肉都幾好味. 另外我見個主菜都幾好食,所以order左個咖啡朱古力芭菲試下. 至於另外兩團友因為慳錢冇食甜品. 因為一個主菜要AUD 3x, 一個甜品要AUD 16架. 不過呢, 佢地冇order真係笨左, 因為個甜品好好味呀.




(呢個甜品真係好好食呀)




食完lunch我地向Richmond進發, 途中經過一間酒莊Puddleduck, 之前係網頁見到佢都有D award winning wine, 所以入左去試酒, 最後我買左枝紅酒俾一個Uncle. 肥團友買左枝Rose. 出左酒莊個天開始落雨忝.



再揸多一陣車已經到左Richmond, 其實Richmond最出名既係Richmond Bridge. 呢條橋係澳洲最舊既石橋. 不過因為天陰落雨, 所以冇想像中咁靚.

(Richmond Bridge)
欣賞完Richmond Bridge我地就向Hobart前進啦. Richmond去Hobart 30-40分鐘, 我地首先要去Battery Point碼頭Bruny Island Cruise固度報名參加聽日既Bruny Island Eco Cruise. 報完名我地就去酒店Checkin啦.
(Hobart Battery Point)
我地Hobart呢間酒店係唯一住兩日既酒店, 因為呢兩日都會係附近玩. 而我地原本諗住住近D Battery Point.不過因為好多Battery Point既酒店都full哂, 二黎我地想搵一間有wifi既酒店, 又可以有free parking既.所以最後搵左一間遠少少係Sandy Bay既酒店.呢間係一間2 bedroom apartment, 比之前住既酒店裝修舊D, 仲要貴D, AUD 199, 不過因為有wifi同埋under AUD 200, 都算啦.




酒店都算幾方便, 好近Woolworth, Coles, 老麥同餐廳, 要食野絕冇問題.

我地Checkin左放好哂行李後, 見都係五點幾, 所以就揸車去Mount Wellington欣賞Hobart全景.

由Hobart去Mount Wellington大半個鐘就到. 由於岩岩落完雨, 所以見到彩虹呢. 不過Mount Wellington真係好好好好大風好凍呀, 我地以為著一件jacket都ok, 結果大家都係頂唔住走左入去避風處呢. 我覺得Mount Wellington係成個行程最凍既地方.



(雨後彩虹)
 
好凍呀, 快d走啦, 於是我地揸番車落山去番酒店. 之後我地就行下睇下食咩好. 行行下見到一間Pizza店好多人, 裏面已經full哂忝, 我地見咁多人就決定買外賣一個大Pizza番酒店食啦.

我地又諗住玩下Wifi, 但係Wifi要近門口飯廳先收得到, 反而門口出面及停車場仲收得好過屋內.我睇呢D Apartment最好要改善下個wifi先得啦, 因為好多時都收得好弱呢.

好啦, 都係快D訓啦, 因為聽日要早起去Bruny Island架.

實用資料:
Port Arthur
http://www.portarthur.org.au/
有金, 銀, 銅三種tour, 另外仲有夜晚ghost tour選擇

Meadowbank Estate
http://www.meadowbankwines.com.au/
佢既餐廳食評好好, 事實上真係幾好食架

Puddleduck
http://www.puddleduckvineyard.com.au/
小型酒莊, 佢有D酒係Award winning既

Richmond Bridge
http://www.environment.gov.au/heritage/places/national/richmond/index.html
澳洲最古老石橋

Mount Wellington
http://www.discovertasmania.com/activities__and__attractions/popular_attractions/mount_wellington
可以欣賞Hobart全景

Solo Pizza & Pasta
http://www.solopastaandpizza.com.au/
Sandy Bay Pizza店, 價錢合理, 店內好多人幫襯

Grosvenor Court Apartments
http://www.grosvenorcourt.com.au/
優點: 雖然要係飯廳近門口先收到, 不過都叫做有wifi
好近超市, 食店, 買野食野好方便
有免費泊車
2房都幾大, 有得煮食

缺點: 距離Battery Point, Salamanca Market比較遠, 要行20分鐘先到
裝修比較舊, 房內冇洗衣機
冇電梯, 要自己拎行李行樓梯

沒有留言:

張貼留言